توسعه و پیشرفت شهری با رشد جمعیت شاهرود تناسب ندارد

شاهرود_ رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود تاکید کرد: توسعه و پیشرفت شهری با رشد جمعیت شاهرود تناسب ندارد.
کد خبر: ۹۶۳۷۳۱۳
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲

توسعه و پیشرفت شهری با رشد جمعیت شاهرود تناسب نداردبه گزارش خبرنگار بسیج، محمدرضا یونسیان رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود در جلسه‌ای که با حضور رئیس پلیس راهور و شهردار شاهرود در محل شورا برگزار شد ضمن تشکر از زحمات پلیس راهور گفت: موضوعات ترافیکی معضلی برای شهروندان شاهرود شده است لذا شورای شهر با همکاری راهور به دنبال یافتن راهکار‌های هایی جهت تسهیل رفت و آمد شهروندان و کاهش ترافیک هستیم.
وی افزود: حضور نماینده‌ای از شورای شهر در کمیته فنی ترافیک می‌تواند تاثیر بیشتری در تصمیمات اتخاذ شده با موضوع کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر داشته باشد.
سرهنگ ساغری رئیس پلیس راهور شهرستان شاهرود نیز استقرار بیش از حد ساختمان‌های پزشکان، داروخانه و... در مرکز شهر را موجب ترافیک‌های طولانی دانست و اظهار کرد: اگر تمرکز زدایی ساختمان‌های پزشکان داروخانه‌ها و مدارس و... از مرکز شهر انجام شود می‌توان ترافیک فعلی را تا حدودی سر و سامان داد.
وی افزود: به عنوان مثال می‌توان با تنظیم سندی برای تغییر سطوح مدارس مستقر در هسته مرکزی شهر که خود باعث ترافیک شده اند آن را روان کرد و با این اقدام جلوی اتفاقات ناشی از آن نیز کمتر خواهد شد.
محسن احمدی شهردار شاهرود در این خصوص گفت: شهر شاهرود به دلیل اینکه نسبت به تمامی شهر‌های استان سمنان، نقاط حادثه‌خیز بیشتری دارد همه ساله اعتبارات مناسبی را برای رفع آن در نظر گرفته است.
شهردار تعامل و همراهی با راهور را برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری مثبت دانست و تصریح کرد: با اقدامات و مهندسی ترافیک انجام شده، کمترین تلفات را در این حوزه داشته‌ایم و برای افزایش تقاطع‌های غیر همسطح، تغییر معابر، اصلاح هندسی، بازگشایی معابر و ... هم برنامه‌های زیادی را در دستور کار داریم.
لازم به ذکر است در این جلسه اکثریت اعضای شورا شهر حضور داشتند و نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار