خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

نعمت سلامتی و امنیت جایگزین ندارد

نعمت سلامتی و امنیت جایگزین ندارد
حجت الاسلام کریمی گفت: سلامتی و امنیت، بزرگترین نعمت بشریت است. اگر سلامتی در جامعه نباشد امنیت ارزش ندارد. اگر بدن جوان ایرانی سالم و ورزیده باشد سلامت و امنیت هم برای او اهمیت می‌یابد.
کد خبر: ۹۶۳۷۳۱۶
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

 

قزوین_به گزارش بسیج، حجت الاسلام و المسلمین سجاد کریمی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛ در دیدار با مدیر اداره ورزش و جوانان استان قزوین در هفته تربیت بدنی به اهمیت مقوله سلامتی و رابطه آن با امنیت پرداخت و تاکید کرد: اگر سلامتی در جامعه نباشد امنیت ارزش ندارد. اگر بدن جوان ایرانی سالم و ورزیده باشد سلامت و امنیت هم برای او اهمیت می‌یابد.

وی در ادامه افزود: تلاش مربیان ورزشی شباهت زیادی به جایگاه عظیم پاسداران در پاسداری از دین دارد. این عزیزان هم مانند سایر آحاد جامعه معضلات شغلی خود را دارند، مربیان از وقت و هزینه خود برای سلامت جامعه صرف می‌کنند، آموزش برای سلامت روح و جسم از مهمترین کار مربیان ورزشی در باشگاه هاست که علاوه بر تقویت جسم برای تعالی روح فتوت و رادمردی به عنوان یک الگو تلاش زیادی می کنند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، در پایان ضمن تاکید بر اهمیت مقوله سلامتی همراه با سبک زندگی اسلامی تصریح کرد: جامعه ما از گذشته تا عصر حاضر از پهلوانان و منش آنها در حیطه اخلاق و خانواده بهره‌مند شده‌ و الگوی مناسبی همانند علی ابن ابی طالب(ع) که سرور همه پهلوانان است را دارند و با اقتدار به این امام معصوم رسم فتوت و جوانمردی را آموختند.

انتهای پیام/۱۰۰۲/

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار