خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

کتاب شهدای روحانی استان همدان در آینده نزدیک رونمایی می‌شود

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت گفت: کتاب شهدای روحانی در آینده نزدیک رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۹۶۳۷۳۳۳
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵

کتاب شهدای روحانی استان همدان در آینده نزدیک رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در نشست هم اندیشی جمع آوری و تدوین کتاب خاطرات روحانیون رزمنده دفاع مقدس استان همدان که دردیدارهای برگزار شده در دفتر قائم‌مقام حوزه‌های علمیه کشور و نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم با حضور روحانیون رزمنده مقیم استان همدان در شهرستان قم برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت اظهار کرد: کتاب شهدای روحانی در آینده نزدیک رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه اولین اقدام در معرفی شهدای روحانی و ترویج فرهنگ شهید و شهادت، برگزاری یادواره شهدای روحانی استان بود، افزود: این یادواره با حضور روحانیون و طلاب و اقشار مختلف مردم در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد و نتایج خوبی در معرفی شهدای روحانی به جامعه داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان از استقبال طلاب در پذیرش پایان‌نامه‌ها و رساله‌های خود با معرفی شهدای روحانی خبر داد و گفت: تعداد ۲۵ رساله از پایان نامه‌های طلاب استان همدان توسط طلبه‌ها در حال انجام و تعدادی از آنها نیز پایان یافته است.

وی  تهیه و تولید ۲۵ یادمان شهدای روحانی و نصب در ورودی حوزه‌ها علمیه استان را از دیگر اقدامات در راستای معرفی شهدای طلبه برشمرد و گفت: یکی از کارهای ارزشمندی که در طول چند سال بعد از دفاع مقدس صورت گرفت و مغفول مانده بود جمع‌آوری آثار و اسناد و مدارک رزمندگان طلبه دفاع مقدس بود.

نجاری با بیان اینکه به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه اسناد و آثار بیش از ۵۰۰ نفر از طلبه‌های رزمنده استان در حال جمع‌آوری و تدوین است، گفت: امید است بتوانیم اطلاعات و خاطرات طلاب وظیفه را نیز در سه جلد تدوین و در استان و کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار