خبرهای داغ:
مصطفی:

جبهه مقاومت براساس یک دکترین شکل گرفته و تاکنون متوقف نشده است

همدان-خبرنگار لبنانی با بیان اینکه جبهه مقاومت براساس یک دکترین شکل گرفته و تاکنون متوقف نشده است، گفت: ضعف رسانه‌ای مقاومت باعث شده که متاسفانه صدای آنها در جایی شنیده نمی‌شود.
کد خبر: ۹۶۳۷۳۸۴
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
جبهه مقاومت براساس یک دکترین شکل گرفته و تاکنون متوقف نشده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رباب مصطفی در آیین پاسداشت جنبش دانش آموزی و شهدای ۳۰ مهر ۵۷ در همدان که با حضور دانش آموزان در خانه معلم برگزار شد، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی اعلام کرده که هدفی جز تخریب لبنان ندارد.

وی با بیان اینکه آنها به ما می‌گویند باید فورا اماکن مسکونی خود را ترک کنیم و در حد ۵۰۰ متر از این اماکن باید تخلیه شود؛ در واقع این اماکن مسکونی هستند و آنها می‌خواهند اینها را تخریب کنند، افزود: رژیم صهیونیستی می‌خواهد مردم لبنان را از محور مقاومت جدا کند؛ آنها منازل، مدارس، اماکن باستانی، بیمارستان‌ها و حتی زیاتگاه های مذهبی ما در لبنان را تخریب می‌کنند.

این خبرنگار لبنانی گفت: مردم لبنان با مذاهب مختلف، سنی و شیعه از رهبران مقاومت دفاع می‌کنند اما حمایت نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت براساس یک دکترین شکل گرفته و تاکنون متوقف نشده است، ابراز کرد: ضعف رسانه‌ای مقاومت باعث شده که متاسفانه صدای آنها در جایی شنیده نمی‌شود.

مصطفی با اشاره به سفر اخیر قالیباف به لبنان عنوان کرد: اخیرا مقامات ایرانی که به لبنان سفر کردند، اقتدار ایران را نشان داد و مشخص شد که ایرانیان از تهدیدات دشمنان نمی‌هراسند و اخطاری به رژیم صهیونیستی بود که ایران در هر شرایطی همراه لبنان است.

وی گفت: در این وضعیت اسفناک ۶۰ درصد مدارس، به محل سکونت بی‌خانمان‌ها و آوارگان تبدیل شده و دانش‌آموزان به خاطر نداشتن کتاب و سایر لوازم قادر به ادامه تحصیل نیستند و اعلام کردند مدارس بصورت آنلاین برگزار خواهد شد.

این خبرنگار لبنانی ابراز کرد: مادران محور مقاومت در تربیت فرزندان خود نقش اساسی دارند برای اینکه فرزندانی مقاوم باید تربیت کنند و مادران باید استقامت، فداکاری و رشادت را به فرزندان خود آموزش دهند و از سیره اهل بیت (ع) برای این موضوع استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار