خبرهای داغ:
زارعی:

اکنون ما عملا در میدان جنگ هستیم/ نوجوان نباید نسبت به اتفاقات دنیا و جبهه مقاومت بی‌تفاوت باشد

همدان- مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان گفت: اکنون ما عملا در میدان جنگ هستیم، وظیفه ما در مدرسه و اجتماع این است که نسبت به این قضیه بی‌تفاوت نباشیم بلکه روشنگر باشیم و روشنگری کنیم.
کد خبر: ۹۶۳۷۳۹۵
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲
اکنون ما عملا در میدان جنگ هستیم/ نوجوان نباید نسبت به اتفاقات دنیا و جبهه مقاومت بی‌تفاوت باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدصالح زارعی در آیین پاسداشت جنبش دانش آموزی و شهدای ۳۰ مهر ۵۷ همدان که با حضور دانش آموزان همدانی در خانه معلم برگزار شد، اظهار کرد: امروز بهانه‌ای است که دانش‌آموزان گرد هم جمع شوند تا بتوانیم در فضای مدرسه و جامعه نقش آفرین باشیم.

وی با بیان اینکه در ۳۰ مهر ۵۷ دانش آموزان هم سن و سال شما آن واقعه را رقم زدند، افزود: در روز ۱۳ آبان در کشور راهپیمایی و تظاهرات گسترده‌ای رخ داد که به پیروزی انقلاب اسلامی در ایران منتهی شد که این عامل یکی از علت‌های همین اقدام دوستان قدیم شما است که دور هم جمع شده‌ایم تا بگوییم که نوجوان نباید نسبت به اتفاقات دنیا و جبهه مقاومت بی‌تفاوت باشد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان گفت: امسال یک سال خاص و ویژه‌ای است، در همین چندماه اخیر تعدادی از فرماندهان جبهه مقاومت به شهادت رسیدند و حجت بر ما تمام شد و عملا وسط جنگ هستیم.

وی ابراز کرد: بنده و شما که جنگ را ندیدیم، اما می‌شنیدیم که در دوران جنگ رزمندگان در مقابل دشمن ایستادگی کردند اما ما آن را حس نکردیم.

زارعی خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر وقتی که رژیم صهیونیستی در کشور ما شهید هنیه را به شهادت رساند، کشور ما نیز با افتخار برای خونخواهی و انتقام اسرائیل را موشک باران می‌کند.

وی عنوان کرد: اکنون ما عملا در میدان جنگ هستیم، وظیفه ما در مدرسه و اجتماع این است که نسبت به این قضیه بی‌تفاوت نباشیم بلکه روشنگر باشیم و روشنگری کنیم.

در ادامه خواهر احمدی از اتحادیه انجمن های دانش آموزی به روایتگری با عنوان «دختر ایران» پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار