خبرهای داغ:

اطلاعیه شرکت فولاد اکسین خوزستان در پی درگذشت مادر شهید امیر شاهوارپور

شرکت فولاد اکسین خوزستان در پی درگذشت مادر شهید امیر شاهوارپور و والده سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان اطلاعیه ای به شرح ذیل صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۳۷۴۰۶
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸

«بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون 

«پدران و مادران شهدا، از مهم‌ترین ابزارهای الهی بودند برای این که جهاد استمرار یابد؛ برای این که ملت شکست نخورد؛ برای این که انقلاب در قمار جهانی نبازد و در این مقابله جهانی نتوانند آن را از میدان خارج کنند.

 (حضرت امام خامنه‌ای)

 

با نهایت تأسف و تأثر اطلاع یافتیم، مادر بزرگوار مادر شهید امیر شاهوارپور و والده سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان دار فانی را وداع و به فرزند شهیدش ملحق شد.

 

بدون شک تربیت فرزند برومندی چون شهید امیر شاهوارپور در دامن این بانوی مؤمنه، صبور و فداکار او را در اجر فراوان مجاهدت‌های فرزندش سهیم خواهد نمود.

 

بی شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنها بالندگی یافته و در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت این چنین اسوه های جهادی بی‌بدیل است .

 

به راستی این مادر مهربان پس از شهادت فرزندش با صبری مثال زدنی در برابر این داغ بزرگ ایستادگی کرد تا در پایتخت دفاع مقدس ایران الگوی صبر ومقاومت برای همه مادران آینده باشد.

 

 شرکت فولاد اکسین خوزستان از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسئلت دارد.

روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار