استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکههای اجتماعی در تولیدات رسانهای مرتبط با حوزههای راهیان نور و راهیان پیشرفت، حائز اهمیت فراوان است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج سردار «مجید سوری» مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در جلسه اندیشهورزی و هماندیشی مدیران روابط عمومی اقشار و معاونتهای بسیج که صبح امروز سهشنبه ۱ آبان برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: در سنوات گذشته شرایط به گونهای بود که عمدتاً دو قشر دانشآموزی و دانشجویی در اردوهای راهیان نور شرکت میکردند اما پس از همفکریها، نشستهای متعدد و اقدامات گستردهای که صورت گرفت، امروز شرایط به گونهای شده که زمینه حضور سایر اقشار نیز در اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت مهیا شده است. وی افزود: ما در سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج به این جمعبندی رسیدیم که هر قشری به صورت استانی اعزامهای راهیان نور و راهیان پیشرفت را در دستور کار خود قرار دهد؛ بحمدالله از سال گذشته تاکنون تعداد قابل توجهی از اقشار توانستند در این زمینه فعالانه عمل کنند. سردار سوری عنوان کرد: دانشآموزان و دانشجویان جزو اقشار تاثیرپذیر جامعه هستند و عمده اقشار دیگر را اقشار تاثیرگذار و مرجع، نظیر مهندسین، کشاورزان، پزشکان، فرهنگیان و ... تشکیل میدهند.
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با بیان اینکه هر قشری باید سیر روایت و تشرف خاص خود به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت را داشته باشد، گفت: به عنوان مثال در اردوهای راهیان نور بسیج مهندسین عمران و معماری باید از پل بعثت در دفاع مقدس روایتگری شود و در اردوهای راهیان نور بسیج جامعه پزشکی باید از بیمارستانهای صحرایی دوران جنگ تحمیلی سخن گفت.
وی در ادامه از اهمیت تولیدات رسانهای در حوزه راهیان نور و راهیان پیشرفت و ضرورت بهره گرفتن از ظرفیت فضای مجازی و شبکههای اجتماعی در این زمینه سخن گفت و خطاب به مدیران روابط عمومی اقشار و معاونتهای بسیج تاکید کرد که حتماً در اعزامهای اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت اقشار مختلف، پیوستهای رسانهای و تولید محتوا در قالبهای متنوع، جذاب و اثرگذار را مدنظر قرار دهند.
سردار سوری خاطرنشان کرد: ما در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج تا کنون بیش از ۴۰۰ مظهر پیشرفت قابل عرضه در سراسر کشور را جمع آوری کردهایم.