خبرهای داغ:
شهریاری:

تیم فاتح اسدآباد با پیروزی مقابل حریفان جام قهرمانی را به خانه برد

همدان-مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه اسدآباد از برگزاری مسابقات فوتسال پایگاه‌های مقاومت وباشگاه‌های استعدادیابی بسیج خبر داد وگفت: در این دور از مسابقات تیم فاتح با پیروزی مقابل حریفان جام قهرمانی را به خانه برد.
کد خبر: ۹۶۳۷۵۷۱
|
۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
تیم فاتح اسدآباد با پیروزی مقابل حریفان جام قهرمانی را به خانه برد

یزدان شهریاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار کرد: به همت تربیت بدنی این شهرستان اولین دوره مسابقات فوتسال پایگاه‌های مقاومت و باشگاه‌های استعداد یابی در اسدآباد برگزار شد.

وی عنوان کرد: این مسابقات به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور ۴ تیم در مجموعه ورزشی ۹ دی سپاه ناحیه برگزارشد و در این دوره از مسابقات دو تیم از شهر آجین و پایگاه شهید امجدیان با نام شهدای یک و دو و تیم فوتسال فاتح و اتحاد سرخ آبی حضور داشتند.

مسئول تربیت بدنی سپاه  ناحیه اسدآباد بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در گروه سنی دهه ۹۰ بودند که در این مسابقات به صورت لیگ تیم‌ها با هم به رقابت پرداختند و در پایان تیم فاتح با پیروزی مقابل حریفان جام قهرمانی را به خانه برد، تیم شهدای ۱ با ۴ امتیاز دوم و تیم اتحاد سرخ آبی با ۳ امتیاز سوم شد.

وی با بیان اینکه اختتامیه این مسابقات با حضور جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد برگزار شد، عنوان کرد: در این برنامه به تیم برتر جام قهرمانی و لوح تقدیر اهدا شد و از بهترین دروازه‌بان و بازیکن این دور از مسابقات تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار