مسیر سعادت امت اسلامی از جهاد و شهادت عبور خواهد کرد

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: مسیر سعادت امت اسلامی از جهاد و شهادت عبور خواهد کرد.
کد خبر: ۹۶۳۷۸۴۰
|
۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰


به گزارش خبرگزاری  بسیج از سمنان، آیین معارفه جانشین فرمانده سپاه استان سمنان با حضور فرمانده سپاه استان،مسئول نمایندگی ولی فقیه ،فرماندهان و مسئولین نمایندگی ولی فقیه در نواحی مقاومت بسیج  و مسئولین معاونت ها و اقشار بسیج سپاه استان سمنان در سالن جلسات شهید بسطامی سپاه استان برگزار شد.
سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این مراسم اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام فرموده اند از زمان بعثت من تا آخرین فرد از امت من جهاد ادامه دارد.
وی بیان کرد: همچنین در احادیت و روایات آمده است اگر جمعیتی لباس جهاد را از تن بیرون آورند مطمئن باشند که باید لباس ذلت را بر تن بپوشند.
 فرمانده سپاه استان سمنان گفت: امروز شاهد هستیم عرصه های جهاد و مقاومت در جای جای این جهان پهناور روز به روز ظهور و بروز میدانی پیدا کرده است و مجاهدان صفوف مقاومت نبرد آخرالزمانی را تمرین می کنند.
شوقانی با بیان اینکه مسیر سعادت امت اسلامی از جهاد و شهادت عبور خواهد کرد، گفت: رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن استکبار جهانی که در رأس آن آمریکا قرار دارد با مقاومت و ایستادگی روز به روز به زوالشان نزدیک و نزدیک تر می شود.
 وی اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب محور اصلی جریان مقاومت باید حزب الله باشد و همه گروه ها باید در کنارش کمک کنند و گفتمان مقاومت باید در سطوح مختلف رواج پیدا کند.
فرمانده سپاه استان سمنان بر برجسته سازی انسجام دینی، انقلابی و هویت ملت ایران، ایجاد روحیه امید در جامعه با محور مقاومت و به تصویر کشیدن روحیه انقلابی و جهادی مردم ایران و انعکاس هنرمندانه فعالیت ها و اقدامات مادی و معنوی در قالب روشنگری و جهاد تبیین تأکید کرد.
بر اساس این گزارش، در این مراسم سرهنگ پاسدار مرتضی عبداللهی به عنوان جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان معرفی شد. 
لازم به ذکر است؛ سرهنگ مرتضی عبداللهی پیش از این فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت شهرستانهای سرخه و سمنان را برعهده  داشتند. 
همچنین در ادامه از زحمات سرهنگ محمدمهدی اسماعیلی فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در راستای برگزاری شایسته اجلاسیه شهدای این شهرستان تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار