نماز اول وقت حلال مشکلات

فرمانده سپاه استان سمنان با تأکید بر نماز اول وقت، اقامه نماز اول وقت را تنها نسخه مشترک برای حل تمامی مشکلات اقشار مختلف جامعه خصوصاً جوانان دانست.
کد خبر: ۹۶۳۷۹۶۵
|
۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در مراسم افتتاح حسینیه حضرت علی اکبر(ع) سربازان ستاد سپاه استان با تأکید بر نماز اول وقت، اقامه نماز اول وقت را تنها نسخه مشترک برای حل تمامی مشکلات اقشار مختلف جامعه خصوصاً جوانان دانست.
در این مراسم که با حضور سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان و برخی از مسئولین معاونت‌ها  برگزارشد،سردار شوقانی ضمن افتتاح این حسینیه در جمع سربازان سپاه استان حاضر شد و خطاب به آنان هدف از برپایی این حسینیه را بالا بردن بعد معنوی در کنار توانمندسازی و اوقات فراغت دانست.
سردار شوقانی ضمن بیان ویژگی های حضرت علی اکبر(ع) که هم از لحاظ سیرت و هم صورت شبیه ترین به پیغمبر اسلام بود به رشادت مثال زدنی آن حضرت اشاره کردند.
وی  با اشاره با به رشادت،شجاعت ،مجاهدت و ولایت پذیری محض حضرت علی اکبر(ع) بیان داشت: شما سربازان هم با تأسی از آن حضرت به عنوان سرباز ولایت در تمامی عرصه ها می توانید نقش آفرین باشید.
سردار شوقانی با تأکید بر نماز اول وقت، اقامه نماز اول وقت را تنها نسخه مشترک برای حل تمامی مشکلات اقشار مختلف جامعه خصوصاً جوانان دانست.
فرمانده سپاه استان سمنان، سربازان این دوران را منتسب به انقلاب و ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: ستون این خیمه نماز اول وقت است و با توکل به خداوند متعال میتوانید در تمامی عرصه ها به رشد و تکامل برسید.
وی در خاتمه به مهارت آموزی سربازان اشاره کرد و افزود: مجموعه نیروهای مسلح و سپاه پاسداران ظرفیت بسیار خوبی را در این زمینه فراهم کرده است که میتوانید از این ظرفیت ها برای اشتغال به نحو احسن استفاده کنید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار