حجت‌الاسلام احمدوند:

قوام و دوام نظام، مرهون نثار خون پاک‌ترین جوانان این مرز و بوم است

همدان- معاون قضایی دادگستری استان همدان گفت: قوام و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی، مرهون نثار خون پاک ترین جوانان این مرز و بوم است و ان‌شاءالله ما نیز بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
کد خبر: ۹۶۳۸۶۲۷
|
۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱
قوام و دوام نظام، مرهون نثار خون پاک‌ترین جوانان این مرز و بوم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در تداوم دیدارهای مقامات قضایی با خانواده معظم شهدا عصر امروز حجت‌الاسلام احمدوند، معاون قضایی دادگستری استان همدان به همراه احمدی، مسئول بسیج حقوقدانان استان همدان با حضور در منزل شهید علی لطفی و شهید محمدرضا لطفی، با مادر و بستگان این شهدای عزیز دیدار و از ایشان دلجویی کردند.

معاون قضایی دادگستری استان همدان در این دیدارها، حضور در منازل والدین شهدا را برکتی برای امورات کاری و جاری دانست و بیان کرد: شهدا با توجه و احترام ویژه‌ای که به پدر و مادر و خانواده‌ خود داشتند، مراتب رشد و تقرب به درگاه احدیت را سریع‌تر از همه طی کردند.

حجت‌الاسلام احمدوند افزود: قوام و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی، مرهون نثار خون پاک ترین جوانان این مرز و بوم است و ان‌شاءالله ما نیز بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

در پایان این دیدارها به همت دادگستری کل استان و همچنین سازمان بسیج حقوقدانان استان همدان با اهدای لوح‌های سپاس، از مادران این شهدای گرانقدر تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است؛ دانشجو معلم شهید علی لطفی در رشته‌ پرورشی تحصیل می‌کرد و به عنوان نیروی بسیجی به جبهه‌های دفاع مقدس اعزام شد. وی پس از چندین بار شرکت در عملیات‌های مختلف در جبهه‌های جنگ، سرانجام در ۲۵ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۴ در منطقه حرمله مریوان آسمانی شده و به درجه رفیع شهادت نائل آمد‌ند.

همچنین شهید محمدرضا لطفی، متولد سال ۱۳۴۱ و از اعضای کادر تبلیغات تیپ انصارالحسین(ع) بود که در ۲۷ مردادماه سال ۶۴ در منطقه شاخ شمیران کرمانشاه، در کمین دشمنان متجاوز بعثی افتاده و به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار