به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، مجیب حسنی در نشست هماهنگی چگونگی اجرای طرح کالابرگ اسفندماه جاری در سیستان و بلوچستان که در محل استانداری برگزار شد، افزود: در مرحله جدید اجرای طرح کالابرگ الکترونیک با توجه به رفع مشکلات دوره های قبل، رصد، تامین کالا و نظارت بر اجرای صحیح طرح، دو موضوع مهم است که باید در اولویت دستگاه های مربوطه و فرمانداری ها قرار گیرد.
وی ادامه داد: کنترل و نظارت بازار باید توسط مراجع ذیصلاح از جمله تعزیرات و صنعت،معدن و تجارت و فرمانداری ها در اولویت قرار گرفته تا از تخلفات احتمالی جلوگیری کرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقهای استانداری سیستان و بلوچستان خطاب به فرمانداری ها تاکید کرد: قبل از آغاز طرح، باید پراکندگی دستگاه های pos این طرح را در حوزه استحفاظی بررسی کرد تا در صورت کمبود و نیاز به جابجایی ویا افزایش فروشگاه های این طرح، پیگیری لازم صورت پذیرد.
وی گفت: با توجه به اعلام جهاد کشاورزی مبنی بر وجود کالای مورد نیاز اجرای این طرح در سطح استان، باید بررسی لازم برای نبود کمبود خصوصا در مناطق دور افتاده و روستاها انجام شود تا به کمبودی در حین تجرت برخورد نکنیم.