محمدرضا غفاریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: پاسخگویی سریع و دقیق به تماسهای مردمی و رسیدگی به درخواستها و گزارشهای ثبتشده در سامانه ۱۴۱ از مهمترین اولویتهای این اداره کل است و تمام تلاش ما معطوف به پیگیری سریع و مؤثر مطالبات مردم است.
وی گفت: از طریق سامانه ۱۴۱ استان همدان در چهار ماه نخست سال ۱۴۰۴ به بیش از ۸ هزار تماس تلفنی از سوی رانندگان و شهروندان پاسخ داده است.
سرپرست معاونت فنی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان با اشاره به محور اصلی تماسها گفت: بخش زیادی از تماسها مربوط به استعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان، ساخت و ساز غیرمجاز، و همچنین درخواستهای رانندگان ناوگان حملونقل عمومی بوده است.
وی افزود: در حال حاضر۲۶۰ خط تلفن بهصورت همزمان در مرکز مدیریت راههای استان فعال است و پاسخگویی به تماسها بهصورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه انجام میشود.
غفاریان یادآور شد: هموطنان میتوانند درخواستها، پیشنهادات و شکایات خود در حوزه راهداری و حملونقل جادهای را از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ بهصورت شبانهروزی ثبت کنند و تمامی پیامها در اسرع وقت بررسی و نتیجه نهایی از طریق پیامک به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.
انتهای پیام/