۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
12:00
کد خبر : 9702179
۲۱:۵۲

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

افزایش خدمات به زوار در مرز مهران در دستور کار است

استاندار ایلام گفت: افزایش خدمات به زوار در مرز مهران با همکاری شبانه‌روزی و نظارت مستمر دنبال می‌شود.
به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،احمد کرمی استاندار ایلام روز سه‌شنبه ۱۴ مرداد در نشست ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به زائران اربعین اظهار داشت: افتخار داریم که مقطعی از عمر ما با خادمی زوار عتبات عالیات مقارن شده و باید از این فرصت برای ارائه بهترین خدمات استفاده کنیم.وی با اشاره به افزایش همکاری‌ها میان استان ایلام و استان واسط عراق، تصریح کرد: تقویت تفاهمات میان دو استان به طور حتم منجر به تسهیل در تردد زوار و ارتقای خدمات خواهد شد.

استاندار ایلام با تأکید بر ضرورت نظارت مستمر و روزانه بر روند خدمات‌دهی به زائران، اظهار کرد: در دو روز آینده شاهد ازدحام زوار در مرز مهران خواهیم بود و بنا داریم با تلاش شبانه‌روزی، هم تردد را تسهیل کنیم و هم میزان خدمات به زوار را افزایش دهیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید