
به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،احمد کرمی استاندار ایلام روز سهشنبه ۱۴ مرداد در نشست ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اهمیت خدمترسانی به زائران اربعین اظهار داشت: افتخار داریم که مقطعی از عمر ما با خادمی زوار عتبات عالیات مقارن شده و باید از این فرصت برای ارائه بهترین خدمات استفاده کنیم.وی با اشاره به افزایش همکاریها میان استان ایلام و استان واسط عراق، تصریح کرد: تقویت تفاهمات میان دو استان به طور حتم منجر به تسهیل در تردد زوار و ارتقای خدمات خواهد شد.
استاندار ایلام با تأکید بر ضرورت نظارت مستمر و روزانه بر روند خدماتدهی به زائران، اظهار کرد: در دو روز آینده شاهد ازدحام زوار در مرز مهران خواهیم بود و بنا داریم با تلاش شبانهروزی، هم تردد را تسهیل کنیم و هم میزان خدمات به زوار را افزایش دهیم.