امروز چهارشنبه ۹ مهرماه؛ ششمین آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور سردار علی افضلی، فرمانده سپاه حضرت قمر بنیهاشم (ع)، استاندار ، نماینده ولی فقیه در استان ، جمعی از مسئولان، خانوادههای شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.