
به گزارش خبرگزاری بسیج بشاگرد سرهنگ پاسدار محمد کاملی فرمانده سپاه شهرستان بشاگرد در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و ایثارگران، از حضور گسترده مردم همیشه در صحنه شهرستان بشاگرد در برنامههای هفته دفاع مقدس قدردانی کرد و افزود: این حضور باشکوه، نشانهای روشن از پایبندی مردم شریف بشاگرد به آرمانهای انقلاب اسلامی و ارزشهای دفاع مقدس است.
کاملی افزود: در تبیین اهمیت ۸ سال دفاع مقدس و جنگ ۱۲ روزه، نقش بسیار مهمی در ارتقای جایگاه این هفته و جذب مشارکت مردم ایفا کرد.
وی در ادامه گفت: برگزاری یادواره های شهدا برگ ولایی و انقلابی شهرستان بشاگرد بود و بار دیگر از همه مسئولین فهمیم و همراه، مردم حماسی و همدل، بسیجیان عزیز و سرافراز، گروه های جهادی ، همکاران خودم در مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشاگرد همچنین از همراهی اصحاب رسانه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند منان برای همه آن ها، حسن عاقبت و سعادت شفاعت مولایمان، حسین (ع) مسئلت می نمایم.
یادداشت
یادداشت؛
یادداشت خبرنگار/خاک جانسپرده؛