۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
06:09
کد خبر : 9764572
۲۳:۴۳

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

دیدار فرماندهان بسیج با سرباز جانباز جنگ ۱۲ روزه در شهرستان کارون

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) کارون، به همراه سرهنگ پاسدار جمالی، مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، با یکی از جانبازان جنگ ۱۲ روزه سال گذشته به درجه رفیع جانبازی نائل آمده است، دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج کارون؛ این جانباز سرافراز در زمان مجروحیت، به عنوان سرباز در ارتش جمهوری اسلامی ایران مشغول به خدمت بوده است

سرهنگ پاسدار احمد حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون در این دیدار با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در همه یگان‌ها، گفت:افتخار امروز ما این است که در محضر انسان‌های وارسته‌ای هستیم که جان و جوانی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و درس مقاومت و ایثار را برای نسل‌های آینده به یادگار گذاشتند. ما قدردان همه ایثارگران، چه بسیجی، چه ارتشی و چه سپاهی‌ هستیم

وی افزود: دیدار با جانبازان و خانواده معظم شهدا برای ما یک تکلیف و یک افتخار است و همواره تلاش خواهیم کرد تا در مسیر پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و تکریم این عزیزان گام برداریم

در پایان این دیدار، فرماندهان حاضر با اهدای لوح سپاس و هدایایی، از صبر و ایثار این جانباز سرافراز تجلیل به عمل آوردند.این جانباز نیز ضمن تشکر از این دیدار صمیمانه، بر ادامه راه شهدا و ایثارگران و لزوم حفظ وحدت میان نیروهای مسلح تأکید کرد.

خبرنگار: سید عبدالعالی هاشمی اصل 


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید