۰۳ / تير / ۱۴۰۵ - 24 June 2026
11:23
کد خبر : 9764702
۱۶:۲۶

۱۴۰۵/۰۳/۲۰
در راستای حمایت از تولید کنندگان صورت گرفت؛ 

افزایش سهمیه سوخت صنایع و معادن استان قزوین

کامران لشگری گفت: با پی پیگیری‌ها و اقدامات انجام‌شده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و با همراهی اتاق بازرگانی و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان از معاونت صنایع عمومی وزارت صمت، سهمیه سوخت بخش صنایع و معادن در فصل بهار افزایش یافت

قزوین_ به گزارش بسیج، کامران لشگری مدیرکل صنعت، معدن و تجارات استان قزوین اعلام کرد:با پیگیری‌ها و اقدامات انجام‌شده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و با همراهی اتاق بازرگانی و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان از معاونت صنایع عمومی وزارت صمت، سهمیه سوخت بخش صنایع و معادن در فصل بهار افزایش یافت. 

وی گفت: بر این اساس، از مجموع 7 میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر سوخت تخصیصی به حوزه صنایع، با تلاش‌های صورت‌ گرفته، یک میلیون و پانصد هزار لیتر سوخت دیگر به منظور تأمین نیاز ماشین‌آلات و دیزل‌ژنراتورها به این سهمیه افزوده و اعمال شد، و کل سهمیه سوخت فصل بهار به ۸ میلیون و ۸۴۰ هزار لیتر برای ۵۰۰ واحد صنعتی و معدنی استان اختصاص داده شد.

لشگری اظهار کرد: همچنین از مجموع یک میلیون و 770 هزار لیتر سوخت تخصیصی برای ماشین‌آلات معادن، 300 هزار لیتر دیگر به سهمیه سوخت این بخش اضافه گردید.
در ضمن از ۱۵۰ هزار لیتر تخصیص داده شده برای اصناف استان با پیگیری‌های مستمر به ۲۰۰ هزار لیتر افزایش پیدا کرد.

وی افزود: این اقدام در راستای حمایت از تداوم فعالیت واحدهای صنعتی و معدنی و تأمین پایدار سوخت مورد نیاز انجام شده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید