به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیین نوسازی و بهرهبرداری از ناوگان جدید حملونقل شهری همدان، با حضور حمید ملانوری استاندار همدان، حمیدرضا حاجیبابایی نایبرئیس مجلس شورای اسلامی، سردار حسین زارعکمالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، سید مسعود حسینی شهردار همدان، عباس صوفی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
در این مراسم، تعداد ۷ دستگاه اتوبوس شهری، یک دستگاه قیرپاش، یک دستگاه فلاسک ۱۲ تنی و ۶۲ دستگاه ون شهری به ناوگان حملونقل عمومی همدان اضافه شد.
انتهای پیام/