قزوین_به گزارش بسیج،در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) و معاون اجرایی سپاه حضرت صاحبالامر(عج) استان قزوین، حجتالاسلام والمسلمین سجاد کریمی مسئول نمایندگی ولیفقیه در ناحیه امام حسن(ع) قزوین با تأکید بر ضرورت قدردانی از خدمتگزاران نظام اسلامی، گفت: شکرگزاری از بندگان خدا و افرادی که در مسیر خدمت به مردم و انقلاب اسلامی تلاش میکنند، بخشی جداییناپذیر از شکرگزاری حقیقی خداوند متعال است.
حجتالاسلام والمسلمین کریمی در این مراسم که با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه حضرت صاحبالامر(عج) استان قزوین، حجتالاسلام والمسلمین علی یوسفی مسئول نمایندگی ولیفقیه در سپاه استان و سردار آبنوش نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با استناد به حدیثی از امام رضا(ع) اظهار کرد: «هر کس از نعمتدهندگان از میان مخلوقات خداوند تشکر نکند، در حقیقت شکر خداوند متعال را به جا نیاورده است.»
وی افزود: این حدیث نورانی به ما میآموزد که شکرگزاری تنها به ذکر زبانی، اقامه نماز، روزه و انجام واجبات محدود نمیشود، بلکه قدردانی از تمامی نعمتهایی که خداوند از طریق بندگان خود در اختیار ما قرار داده نیز از مصادیق شکر واقعی است.
مسئول نمایندگی ولیفقیه در ناحیه امام حسن(ع) ادامه داد: انسان مؤمن باید از کسانی که در مسیر تعلیم و تربیت، ایجاد آرامش، آسایش و فراهمسازی شرایط رشد و تعالی جامعه تلاش میکنند، قدردانی کند؛ چراکه این قدردانی نشاندهنده درک عمیق از ارتباط انسان با خداوند متعال است.
وی با اشاره به مراسم تکریم فرمانده سابق ناحیه امام حسن(ع) گفت: امروز این توفیق را دارم که به نمایندگی از بسیجیان و پاسداران همیشه در صحنه این ناحیه، از زحمات و خدمات فرماندهای مقتدر، پدری دلسوز و یاری امین برای مجموعه بسیج و سپاه تقدیر و تشکر کنم.
حجتالاسلام کریمی با اشاره به ویژگیهای مدیریتی و اخلاقی فرمانده پیشین ناحیه، اظهار داشت: ایشان همواره مصداق آیات الهی بودند و در مسیر خدمت به اسلام و انقلاب از جان، مال و توان خود با اخلاص کامل مایه گذاشتند و همواره در میدان حضور داشتند.
وی «ثابتقدمی در مسیر انقلاب»، «حضور مستمر در میدان خدمت»، «توجه ویژه به مسائل اخلاقی و اعتقادی»، «ارتباط صمیمانه با بسیجیان و پاسداران» و «تکریم خانوادههای معظم شهدا و پاسداران» را از مهمترین ویژگیهای فرمانده سابق ناحیه امام حسن(ع) برشمرد.
مسئول نمایندگی ولیفقیه در ناحیه امام حسن(ع) همچنین از فرمانده سپاه استان به دلیل تکریم شایسته فرمانده سابق و انتخاب مدیری توانمند برای ادامه این مسیر قدردانی کرد و گفت: فرمانده جدید نیز از ظرفیتها و ویژگیهای ارزشمندی برخوردار است و میتواند مسیر خدمت و مجاهدت را با قدرت و موفقیت ادامه دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشارهای صمیمانه به سوابق و روحیه جهادی مسئول جدید، ضمن آرزوی موفقیت برای وی، از خدمات و تلاشهای هر دو فرمانده تجلیل کرد و افزود: امیدواریم این عزیزان در سنگرهای جدید خدمت نیز همچنان منشأ خیر، برکت و خدمت برای انقلاب اسلامی و مردم باشند.
حجتالاسلام والمسلمین کریمی در پایان با آرزوی عاقبتبخیری، توفیق و سربلندی برای فرماندهان سابق و جدید، از حاضرین خواست برای موفقیت آنان در ادامه مسیر خدمت به نظام اسلامی دعا کنند.
انتهای پیام/۱۰۱۵