۰۳ / تير / ۱۴۰۵ - 24 June 2026
08:00
کد خبر : 9767170
۲۳:۲۹

۱۴۰۵/۰۳/۳۱

مهمات عمل‌نکرده جنگی در چابهار منهدم می‌شوند.

فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت: عملیات کنترل‌شده انهدام مهمات عمل‌نکرده جنگی اول و دوم تیرماه در پایگاه مستقل امام علی(ع) ندسا انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج چابهار ؛ فرمانداری ویژه شهرستان چابهار از اجرای عملیات کنترل‌شده انهدام مهمات عمل‌نکرده جنگی در محدوده پایگاه مستقل امام علی(ع) ندسا خبر داد و از شهروندان خواست آرامش خود را حفظ کنند.

عملیات انهدام مهمات عمل‌نکرده جنگی در روزهای اول و دوم تیرماه ۱۴۰۵ از ساعت ۷ تا ۱۹ در پایگاه مستقل امام علی(ع) ندسا انجام خواهد شد.

در پی اجرای این عملیات، احتمال شنیده شدن صدای انفجار وجود دارد. از شهروندان درخواست می‌شود ضمن حفظ آرامش و خونسردی، به شایعات توجه نکرده و اخبار را از منابع رسمی دنبال کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید