۰۳ / تير / ۱۴۰۵ - 24 June 2026
10:09
کد خبر : 9767208
۱۱:۵۰

۱۴۰۵/۰۴/۰۱

برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت ماه محرم در گتوند

همزمان با فرا رسیدن ماه عزای سید و سالار شهیدان، ایستگاه صلواتی به همت خواهران بسیجی در شهرستان گتوند برپا شد.

به گزارش خبرنگار بسیج گتوند، همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، ایستگاه صلواتی با هدف تکریم عزاداران حسینی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان گتوند برپا شد.

در این ایستگاه صلواتی که با استقبال پرشور مردم مؤمن و عزادار گتوند مواجه شد، برنامه‌های متنوعی از جمله توزیع شربت، چای و شیرینی میان عزاداران حسینی اجرا گردید.

گفتنی است برپایی ایستگاه‌های صلواتی در ایام محرم‌الحرام، سنتی حسنه و دیرینه در میان مردم ولایتمدار ایران اسلامی است که هر ساله با مشارکت اقشار مختلف مردم و نهادهای انقلابی از جمله بسیج برگزار می‌شود.

این مراسم با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام امام حسین(ع) و ترویج معارف عاشورایی در بین اقشار مختلف جامعه، به ویژه نسل جوان، ادامه خواهد داشت.


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید