
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز ، همزمان با ششمین روز از ماه محرم، مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور گسترده عاشقان و دلدادگان مکتب عاشورا در حسینیه حضرت فاطمهالزهرا(س) محله سعدی برگزار شد.
این مراسم به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج هجرت، حوزه مقاومت بسیج ۶ خواهران نبوت، با اجرای برنامههای معنوی از جمله روضهخوانی، مرثیهسرایی و سینهزنی برگزار گردید. همچنین نوجوانان هیئت حضرت علیاکبر(ع) با اجرای مراسم سوگواری، جلوهای از ارادت نسل جوان به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش را به نمایش گذاشتند.
شرکتکنندگان در این محفل معنوی ضمن عزاداری در سوگ حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، حضرت زینب کبری(س) و شهدای کربلا، بار دیگر با آرمانهای نهضت عاشورا تجدید میثاق کرده و بر تداوم راه ایثار، مقاومت و ولایتمداری تأکید کردند.