
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ فیروز محمودی، فرمانده انتظامی شهرستان پارسآباد اظهار کرد: در پی گزارشهای مردمی به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد رعب و وحشت و قدرتنمایی چند نفر در خیابان کشاورز این شهرستان، بلافاصله اکیپ عملیاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به محل اعزام شدند و عملیات برخورد با اراذلواوباش آغاز گردید.وی همچنین گفت: در این عملیات مقتدرانه، ۳ فرد شرور که با رفتارهای هنجارشکنانه موجب سلب آسایش مردم شده بودند، دستگیر شدند. این گروه شامل ۵ نفر بودند که ۲ نفر از آنها متواری شده و هماکنون تحت تعقیب پلیس قرار دارند و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان پارسآباد افزود: امنیت و آرامش مردم، خطقرمز پلیس محسوب میشود و پلیس مقتدرانه و مسئولانه با هرگونه عامل ناامنی برخورد خواهد کرد. اجازه نمیدهیم اراذلواوباش با قدرتنمایی پوشالی، نظم عمومی جامعه را برهم بزنند و آرامش شهروندان را مختل سازند.سرهنگ محمودی در پایان تأکید کرد: از عموم مردم میخواهیم هرگونه موارد مشکوک و اخلال در نظم عمومی را سریعاً از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند برخورد قاطع با مخلان امنیت و آرامش عمومی بدون اغماض ادامه خواهد یافت و پلیس اجازه نخواهد داد هیچکس با اقدامات مجرمانه خود، امنیت روانی جامعه را به خطر بیندازد.