۰۳ / تير / ۱۴۰۵ - 24 June 2026
16:40
کد خبر : 9767526
۲۳:۵۱

۱۴۰۵/۰۴/۰۲

حضور بانوی ملی پوش خوزستانی در اولین اعزام تاریخ زنان ژیمناستیک ایران

ورزشکار خوزستانی در اولین حضور تاریخی زنان ژیمناستیک ایران در مسابقات آسیایی به مصاف رقبا خواهد رفت.

کاروان ژیمناستیک هنری زنان ایران، تهران را به مقصد چین ترک کرد تا در رقابت‌های قهرمانی ژیمناستیک هنری زنان آسیا حضور پیدا کند.

نرگس هواشم از خوزستان در رده سنی بزرگسالان تیم ملی کشورمان را در این اعزام تاریخی همراهی دارد.

این حضور، نخستین اعزام دختران ایران در رشته ژیمناستیک هنری به مسابقات رسمی آسیایی پس از انقلاب و اتفاقی تاریخی برای ژیمناستیک هنری زنان ایران و نیز خوزستان محسوب می‌شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید