سازمان ورزش - عمومی
سرهنگ نشاطی: برای حمایت از کشتی خود را مکلف می‌دانیم

سرهنگ نشاطی: برای حمایت از کشتی خود را مکلف می‌دانیم

رئیس سازمان ورزش بسیج کشور به برنامه‌ریزی برای افتتاح خانه‌های کشتی بسیج اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه محوریت برای ما اخلاق مداری است، خود را مکلف به حمایت از کشتی می‌دانیم.

تبریک رئیس سازمان ورزش بسیج به مناسبت قهرمانی تیم ملی تکواندو دختران ایران در جام جهانی

رئیس سازمان ورزش بسیج با صدور پیامی، ضمن تبریک به قهرمانی تیم ملی تکواندو دختران ایران در مسابقات جام جهانی، وی این موفقیت را نتیجه تلاش و همت ورزشکاران، مربیان و کادر فنی دانست و از ظرفیت‌های بالای ورزش دختران در ایران تقدیر کرد.

دعوت رئیس سازمان ورزش بسیج از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات: تداوم راه شهدای خدمت

رئیس سازمان ورزش بسیج ضمن دعوت مردم ایران به حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو گفت: این حضور نه تنها نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور دارد، بلکه ادامه‌دهنده راه شهدای خدمت نیز می‌باشد.
برگزاری مسابقات ورزشی جام شهدای خدمت
سرهنگ نشاطی خبر داد:

برگزاری مسابقات ورزشی جام شهدای خدمت

رئیس سازمان ورزش بسیج گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خدمت و با هدف ایجاد امید و نشاط در بین جوانان، مسابقات جام شهدای خدمت در محلات کشور برگزار می شود.

پیام تبریک سرهنگ نشاطی بمناسبت نائب قهرمانی تیم تکواندوی بسیج در مسابقات قهرمانی ارتش های جهان

مسئول سازمان ورزش بسیج با صدور پیامی، کسب مقام نائب قهرمانی تیم تکواندوی بسیج در مسابقات ارتش های جهان (سیزم 2024 کره جنوبی) را به اعضای تیم، کادر فنی و تمامی دست‌اندرکاران این موفقیت بزرگ تبریک گفت و از تلاش‌های بی‌وقفه و همت بالای آنان تقدیر کرد.
تقدیر از موتورسواران مقاومت بسیج تبریز؛ قهرمانانی که رئیس‌جمهور را یافتند

تقدیر از موتورسواران مقاومت بسیج تبریز؛ قهرمانانی که رئیس‌جمهور را یافتند

رئیس سازمان ورزش بسیج کشور، از موتورسواران تبریز که به عنوان اولین گروه جستجو، موفق به پیدا کردن پیکر رییس‌جمهور و همراهان ایشان شدند، تشکر کرد.
دعوت سازمان ورزش بسیج برای شرکت در مراسم تشییع شهدای خدمت

دعوت سازمان ورزش بسیج برای شرکت در مراسم تشییع شهدای خدمت

سازمان ورزش بسیج کشور طی بیانیه ای از عموم مردم از جمله بسیجیان فعال در عرصه ورزش دعوت برای شرکت در مراسم تشییع شهدای خدمت نمود.
تقویت هویت ملی با ورزش‌های بومی محلی
سرهنگ نشاطی مطرح کرد؛

تقویت هویت ملی با ورزش‌های بومی محلی

مسئول سازمان ورزش بسیج کشور گفت: برنامه های گسترده ای برای ترویج ورزش‌های بومی محلی در سطح ملی در دستور کار قرار داده‌ایم.

"فوتبال دوستان بشتابید"

باشگاه مقاومت از معتبرترین باشگاه‌های فوتبال ایران، برای آزمون انتخابی بازیکنان جدید از علاقمندان دعوت به عمل آورد.

"پیاده روی دختران در سراسر کشور با شعار دختر قوی، مادر قوی، ایران قوی"

مسئول سازمان ورزش بسیج گفت: بمناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پیاده روی در سراسر کشور ویژه دختران را با هدف ترویج ورزش عمومی و افزایش شور و نشاط و سطح سلامت بین آحاد بانوان کشور با شعار «دختر قوی مادر قوی و ایران قوی» برگزار می‌شود.