با حمایت سازمان بسیج هنرمندان قم«آفتاب» بر صحنه میتابد؛
نمایش «آفتاب» به نویسندگی محمدرضا بخشی، کارگردانی فاطمه بهرامیان و تهیهکنندگی سید علی رضوی، با موضوع جانفشانیهای بانوان در دوران دفاع مقدس از ۹ مهرماه در قم به روی صحنه رفته است.
کد خبر: ۹۷۱۵۷۷۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۷/۱۳