تبریز- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از تداوم اجرای برنامههای مدیریت بار در بخش اداری خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای برنامه مدیریت بار در سال ۱۴۰۵ تا ۱۱ خردادماه، مصرف برق ادارات و سازمان ها تحت پایش و ارزیابی قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۷۶۳۴۰۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۱۳