امام جمعه موقت اهواز گفت: اول از همه مسئولین را باید نهی از منکر کنیم. مسئولی که ترک فعل میکند و از انجام وظیفه میترسد و اهل احتیاط بی جا است باید نهی شود.
امام جمعه تربتجام با انتقاد از ترک فعل برخی نمایندگان و مسئولان قبلی و فعلی در به وجود آمدن بحران گازی و آبی چند روز اخیر در این شهرستان، گفت: مسئولی که در شرایطی بحرانی پست مسئولیت خود را رها کند، صلاحیت مدیریت ندارد.