تجلیل از مقام پرستاران در روز میلاد حضرت زینب (س) در کرمان مدیر درمانگاه خیریه محمودیه سپاه ثارالله استان کرمان:
مدیر درمانگاه خیریه محمودیه سپاه ثارالله کرمان، با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، پرستاران را «نبض تپنده نظام سلامت» خواند و نقش آنان را در حفظ جان بیماران و آرامش خانوادهها بیبدیل دانست.
کد خبر: ۹۷۲۰۳۴۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۸/۰۶