رئیس اداره مخابرات ملایر خبر داد
همدان- رئیس اداره مخابرات ملایر از افزایش ۱۶برابری پهنای باند مصرفی استان طی یک سال گذشته خبر داد وگفت:اکنون ملایر دارای پهنای باند ۴۰گیگابایت است که از این میزان به طور متوسط ۱۸ گیگابایت مصرفی این شهرستان است.
کد خبر: ۹۴۹۵۴۱۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۷