نماینده شهرهای حوزه منگشت با اشاره به حجم گسترده سرمایهگذاری در حوزه راههای ارتباطی، از تخصیص و هزینهکرد بیش از سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی، ایمنسازی و تکمیل محورهای مواصلاتی شهرستان دزپارت خبر داد و گفت: بخش عمدهای از این پروژهها تا دهه فجر سال آینده به بهرهبرداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۷۴۴۶۱۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱۱/۱۷