فعال رسانهای در گفتگو با «بسیج»:
میثم نادی فعال رسانهای گفت: ازآنجایی که دولت تمام حیثیت خود را به برجام گره زده و تمام تخم مرغهای خود را در این سبد مذاکره برد-باخت چیده، قطعا اگر بخواهد از برجامی که حیثیت خود را برای آن گذاشته صرف نظر کند، چیزی از این دولت باقی نمیماند؛ لذا از دولت نباید توقعی داشت که با این نقض برجام برخورد کند.
کد خبر: ۸۶۵۶۷۵۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۲۱