عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد
نماینده مردم پاوه در مجلس گفت: اکثر مراکز بهداشتی درمانی در تهران و شهرهای بزرگ متمرکز شده و مناطق محروم همچمنان محروم مانده اند، همه مشکلات ما ناشی از نبود عدالت در توزیع منابع انسانی در خدمات بیمارستانی و درمانی است.
کد خبر: ۸۶۶۳۷۵۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۰۴