عضو سابق کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
ایرج عبدی گفت: رکود در همه بخش های اقتصادی کشور حاکم شده است دولت خط فقر را حقوق بگیران پایینتر از 3 میلیون تومان در نظر گرفته این در حالی است که تعداد زیادی از کارگران زیر یک میلیون تومان حقوق دریافت میدارند.
کد خبر: ۸۶۶۶۲۲۴ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۲۶