نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه میثاق مشترک و ارجمندی است برای یادآوری همه ارزشها و جهدها و اعلام حمایتی است از رهبری فرزانه که سکاندار کشوری عزتمند در اقیانوس پر تلاطم بحرانها است.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۵۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲۱