مقالهای از محمدصالح مقدسی و فاطمه اسدزاده با عنوان «از مدیریت تا حکمرانی: گذار نهادی در نظام سیاستگذاری آب ایران در چارچوب نظریه حکمرانی عمومی نوین» در بخش ارائه شفاهی «نهمین کنفرانس ملی مدیریت منابع آب ایران با محوریت حکمرانی آب» پذیرفته شد.
قرارگاه جهادی تخصصی سحاب بعنوان اولین قرارگاه حکمرانی آب از سال ۱۴۰۰ با هدف ایجاد حلقه میانی دولت و مردم در حوزه آب طراحی شد و در اجلاسیه جهادگران فارس که در شیراز با حضور سردار زهرایی برگزار شد، از سند آغاز فعالیت رسمی آن رونمایی شد.