رئیس سازمان تعزیرات حکومتی:
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: علت تأسیس این سازمان، اجرای تصمیمات و سیاستهای دولت است و هم اکنون وظایف نظارت، بازرسی، کشف تخلف و رسیدگی به آن در سازمان تعزیرات حکومتی متمرکز شده است.
کد خبر: ۹۴۳۳۲۸۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۸