فرماندار بجستان:
فرماندار بجستان در جلسه امور بانوان گفت: انتخاب حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی اسلامی برای بانوان ضروری است و توجه جدی به آسیبهای اجتماعی میتواند بنیان خانواده و جامعه را تقویت کند و آیندهای روشن بسازد.
کد خبر: ۹۷۳۲۳۴۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۹/۱۰