همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س)؛
همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان چهارباغ، با حضور در منزل خانواده شهدا، یاد و خاطره چهار شهید را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۷۳۳۴۴۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۹/۱۶