نماینده ولیفقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:
نماینده ولیفقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به پیروزی در جنگ ۱۲ روزه اخیر، گفت: پیروزی ما در این جنگ، مرهون استفاده درست از علم بود که در نهایت دشمن را به پذیرش آتشبس وادار کرد.
کد خبر: ۹۷۱۱۵۰۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۷/۰۱