نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از شرکتهای خدماترسان برای واگذاری و نصب انشعابات در منطقه اسلامشهر همدان گفت: شرکت آب و فاضلاب باید کار را امسال تمام کند و اگر مشکل شرکت اعتبار است، این مشکل را ما حل میکنیم.
کد خبر: ۸۹۵۹۲۱۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۱۶