تکرار فریبکاری برجامزدگان:
پنجمین نکته این است که طیف موسوم به اصلاحطلب، ایکاش برای منافع ملی دست از تحریف حقایق بردارند. برجام اگر در زمان اوباما گل و بلبل بود پس چرا مقام های دولتی بارها گفتند «دستاورد ما از برجام تقریبا صفر است»!
کد خبر: ۹۳۰۲۰۹۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۱۹