به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج عشایری کشور؛ سعیدی مسئول سازمان بسیج عشایری در جلسه 《قرارگاه رشد و تعالی جامعه عشایر》 که با حضور رئیس سازمان امور عشایر ایران و دیگر مسئولین دستگاههای سازمان دامپزشکی، منابع طبیعی و آموزش و پرورش و ... برگزار گردید، ضمن بررسی برنامهها و اهداف قرارگاه و کارگروههای مربوطه بیان کردند:
در این قرارگاه میبایست همه دستگاههای مسئول به جامعه عشایر هم افزایی کنند و متناسب با رسالت و وظیفهای که دارند نسبت به کمک، تسهیل گری و رفع مشکلات جامعه عشایر نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۹۶۰۶۸۴۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۲۷