رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان ملایر خبر داد
رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان ملایر گفت: تیم کوهنوردان آتش نشانی به همراه شهردار ملایر برای آمادگی جسمانی بیشتر و بهتر در ابتدای کوه گرمه تجمع و پس از انجام ورزش همگانی و رهنمودهای فنی حرکت خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۹۰۷۵۰۶۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۱۵