برداشت میوه خودرو و دارویی «زالزالک» از ۱۲ هزار هکتار از جنگلهای استان آغاز شد و بر اساس برآورد کارشناسان، امسال بیش از ۱۰ هزار تن از این محصول با ارزش اقتصادی حدود ۴۰۰ میلیارد تومان از رویشگاههای طبیعی جمعآوری خواهد شد.
کد خبر: ۹۷۱۸۲۲۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۷/۲۶