جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان
سرهنگ هراسانیان در مراسم افتتاح واحد امیدان سکینه بنت الحسین شاهرود گفت: ما امروز موظف هستیم که از امام مسلمین تبعیت کنیم و در این مسیری که عاقبت بخیری هم دارد قدم بگذاریم.
کد خبر: ۸۷۹۰۵۰۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۹/۲۱