مهندس میرفانی در نشست خبری با اصاحب و رسانه و مطبوعات گفت: از سال 93 تاکنون 350 کیلومتر لوله کشی زیرخاک کردیم و جداسازی آب شرب را از آب خام انجام و بیش از 50تا 60 انشعاب آب شرب را برای فضای سبز شهرداری قطع نمودیم.
باقری در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اتفاقات اخیر در سطح استان گفت: ما دنبال وحدت،انسجام و صمیمیت توام با عدالت در همه زمینه ها در سطح استان هستیم.