فرماندار ویژه ملایر شهر ملایر را شهر الگوهای خاص و شهر جاذبههای بینظیر گردشگری دانست و توسعه زیرساختها را لازمه توسعه گردشگری عنوان کرد و گفت: هدف ما توسعه بوم گردی است.
فرماندار ویژه شهرستان ملایر با بیان اینکه به زودی ملایربه عنوان شهر جهانی انگور معرفی میشود، گفت: امید است در مرحله بعدی در بحث شهرسازی گامهای موثری برداریم.