عضو هیات علمی دانشگاه بزرگمهر قائنات در گناباد با تأکید بر لزوم شناخت اهلبیت(ع) برای الگوگیری از آنها، گفت: وقتی اهلبیت را بشناسیم و خوبیهایشان را درک کنیم، عقل و عاطفه در ما پیوند میخورد.
سوگواره احلی من العسل به همت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود و در بزرگداشت قاسم ابن الحسن (ع) و با حضور دانش آموزان بسیجی در این شهر برگزار شد.
عکاس: حمید ناظمی